نمایه نویسندگان

آ

  • آل یاسین، فاطمه سادات بررسی معنای زندگانی از دیدگاه امام علی(ع) و مقایسه آن با دیدگاه ویکتور فرانکل [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 85-105]

ا

  • ابراهیمی شاه ابادی، فاطمه پدیدارشناسی تربیت جنسی از دیدگاه کارشناسان تربیتی در مدارس متوسطه شهر کرمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 95-114]
  • ابوالمعالی، خدیجه بررسی معنای زندگانی از دیدگاه امام علی(ع) و مقایسه آن با دیدگاه ویکتور فرانکل [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 85-105]
  • ارجمندنیا، علی‌اکبر تأثیر طرح آموزشی رحمت در میزان رضایت زناشویی زنان خانه‌دار [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 71-83]

ب

  • باقری نوعپرست، خسرو بهبود بخشیدن به فرایند ارتباط در آموزش و پرورش با نظر به آرای لیوتار [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 51-70]
  • باقری نیا، حسن علل تلقین‌گرایی در نظام آموزش رسمی و غیررسمی و راهکارهای برون‌رفت متناسب با فرهنگ اسلامی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 69-94]
  • بدیعی، دلارام رابطه تجربه معنوی با سبک‌های مقابله با استرس و ابعاد آن در بین دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]
  • برادران حقیر، مریم سازمان یادگیرنده، راهکار تربیت نیروی انسانی دانشی مورد پژوهی: مدارس اسلامی غیرانتفاعی دورة متوسطة دوم [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 27-50]

پ

  • پوریان، راضیه تأثیر طرح آموزشی رحمت در میزان رضایت زناشویی زنان خانه‌دار [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 71-83]

ت

  • تجلی، منیر اعتماد در سازمان های آموزشی از پنداره تا واقعیت؛ بر اساس رهنمودهای اسلام [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 45-67]

خ

  • خلیلی، سمانه بهبود بخشیدن به فرایند ارتباط در آموزش و پرورش با نظر به آرای لیوتار [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 51-70]

د

  • داوودی، محمد مبانی، اصول و روش‌های پاسخگویی به سؤالات کودکان دربارة خداوند [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 109-132]
  • دهشیری، غلامرضا بازخوانی دیدگاه پژوهشگران معاصر به تعلیم و تربیت مبتنی بر جنسیت: مدل تناسب، تعادل و تکمیل [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 21-44]
  • دیالمه، نیکو اعتماد در سازمان های آموزشی از پنداره تا واقعیت؛ بر اساس رهنمودهای اسلام [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 45-67]

ش

  • شعبانی، زهرا مبانی، اصول و روش‌های پاسخگویی به سؤالات کودکان دربارة خداوند [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 109-132]
  • شفیعی، راهله مبانی، اصول و روش‌های پاسخگویی به سؤالات کودکان دربارة خداوند [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 109-132]
  • شفیعی، فاطمه صغری سازمان یادگیرنده، راهکار تربیت نیروی انسانی دانشی مورد پژوهی: مدارس اسلامی غیرانتفاعی دورة متوسطة دوم [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 27-50]
  • شکوری، سعید علل تلقین‌گرایی در نظام آموزش رسمی و غیررسمی و راهکارهای برون‌رفت متناسب با فرهنگ اسلامی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 69-94]

ع

  • علم الهدی، جمیله بررسی عوامل موثر در شکل گیری سبک های فرزند پروری در خانواده های شهرستان اندیمشک [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 5-26]

ف

  • فاتحی زاده، مریم السادات رابطه تجربه معنوی با سبک‌های مقابله با استرس و ابعاد آن در بین دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 139-156]

ک

  • کریمیان، ندا اعتماد در سازمان های آموزشی از پنداره تا واقعیت؛ بر اساس رهنمودهای اسلام [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 45-67]
  • کشاورز، سوسن مقایسه مبانی هستی شناسی و معرفت شناسی «کارل پوپر» با آموزه های اسلامی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 115-137]

م

  • موسوی، سیده فاطمه بازخوانی دیدگاه پژوهشگران معاصر به تعلیم و تربیت مبتنی بر جنسیت: مدل تناسب، تعادل و تکمیل [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 21-44]
  • میری، مهوش بررسی عوامل موثر در شکل گیری سبک های فرزند پروری در خانواده های شهرستان اندیمشک [دوره 4، شماره 6، 1395، صفحه 5-26]

ن

  • نورانی، زهرا مقایسه مبانی هستی شناسی و معرفت شناسی «کارل پوپر» با آموزه های اسلامی [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 115-137]

و

  • وجدانی، فاطمه تدوین الگوی منابع انگیزش اخلاقی در قرآن (‌بر اساس تفسیر المیزان) [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 5-20]

ی

  • یاری دهنوی، مراد پدیدارشناسی تربیت جنسی از دیدگاه کارشناسان تربیتی در مدارس متوسطه شهر کرمان [دوره 4، شماره 7، 1395، صفحه 95-114]